FAQ

Op deze pagina zie je onze meest gestelde vragen. Heb je een vraag die er niet tussen staat? Mail ons dan op info@laserbabes.nl

Hoe bestel ik bij LaserBabes?

Bestellen is heel makkelijk. Klik op het artikel dat je wilt bestellen. Als er vragen bij het artikel staan dan vul je die zo goed mogelijk in. Dan plaats je artikel in het winkelmandje. Ga vervolgens naar je winkelmandje (bovenin de balk) en reken af. Heb je nog aanvullende opmerkingen dan kun je die invullen bij het kopje bestelnotities.

Wat is de levertijd?

Veel artikelen hebben wij op voorraad. De gepersonaliseerde artikelen kunnen meestal binnen 1 á 2 dagen na goedkeuring van het ontwerp worden geleverd. Heb je een spoedopdracht of ben je bang dan het niet op tijd zal zijn, vermeld dit dan altijd bij je bestelling, dan kijken wij of we het op tijd kunnen maken en leveren voor je!

Hoe worden de artikelen verzonden?

Wij versturen al onze producten met PostNL. Als het is verzonden, ontvang je aan het einde van de dag de T&T code van de zending zodat je je bestelling online kunt volgen.

Levert LaserBabes ook in het buitenland?

Ja hoor, dat doen wij ook. Wij leveren wereldwijd!

Wat zijn de verzendkosten?

De vaste verzendkosten met track en trace binnen Nederland zijn € 3,95 .

Naar België zijn de verzendkosten met track en trace € 7,50 (verzekerde waarde tot € 500).

Voor grotere of speciale bestellingen binnen Nederland kunnen we ervoor kiezen om een verzekerde verzending te doen (€ 7,95) voor de zekerheid zodat er bij vermissing door niemand schade wordt geleden.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Je kunt bij LaserBabes betalen met vooraf overschrijven via je eigen bank, Ideal, Maestro, Mastercard, Bancontact/Mistercash, PayPal, Sofortbanking, Visa en Klarna

Zijn er extra kosten, naast de vaste prijzen

De ontwerpkosten zitten in principe overal bij de prijs in. De enige bijkomende kosten zijn de verzendkosten. De prijzen op de website zijn inclusief BTW.

Mag ik een product retourneren?

Als er een probleem met jouw artikel is neem dan binnen 14 dagen contact met ons op per email of via het contactformulier. We overleggen dan hoe we het probleem kunnen oplossen. Producten die op maat zijn gemaakt kunnen niet worden geretourneerd tenzij er een kwaliteitsprobleem is.

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?

Bij gewoon retourneren van kant en klare artikelen omdat het artikel niet naar jouw wens is geldt dat de verzendkosten van de retourzending voor rekening van de koper komen.

Hoe moet ik het product retourneren?

Na overleg per email dient het artikel in de originele staat te worden teruggestuurd. Op maat gemaakte artikelen kunnen niet worden geretourneerd tenzij er een fabricage fout is gemaakt, echter retourneren kan alleen na goedkeuring per email.
Wij adviseren daarom altijd de originele verpakking zorgvuldig open te maken, zodat je het eventueel weer kunt gebruiken om de bestelling te retourneren.

Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat moet ik doen?

Als er iets niet klopt met je bestelling, stuur ons dan een email of stuur een berichtje via het contactformulier. Wij zorgen er dan voor dat het voor je wordt opgelost.

Artikelen bestellen die niet op de site staan

Heb je zelf een leuk idee maar staat het niet op de website, mail ons gerust via de contactpagina dan kijken wij of we het voor je kunnen maken!